2020. március 12., csütörtök

Karantén északon

Szevaaaasztok!

Kedves naplóm, elsø estém a karanténban... Ma itt is kihirdették a rendkívüli intézkedéseket: ovi, isi, egyetem bezár, 1 méteres szabály az éttermekben, mindenki otthoni karanténba, aki február 27. óta jött vissza Norvégiába (2 hét a visszaérkezéstől, így nekem 1 hét itthon) Sajnos ebbe beleesünk mi is a múlt heti pesti kiruccanás után. 6-kor lépett életbe, boltba még elmentem. Átfutottak az agyamon olyanok  mint a Trainspotting hidegelvonós  jelenete a bedeszkázással meg a vödrök számával, valamint az összes katasztrófafilm, zombikkal, betegséggel. 
Azon gondolkodom, hogy mire visszamegyek dolgozni, nem lesz egy turista sem sztem (csak ma a Widerøe és a Norwegian 1500+4000 járatot szüntetett meg nyárig), akkor meg munka sem. Ördögszekeret és halszagot visz majd téli szél, mikor arcomat megcsaphatja újra a szabadság friss levegője. Pedig a járvány ázsiai meg európai terjedése közben is annyi vendég volt, hogy elképesztő, kicsit el is fáradtam, egyetlen beosztottal reggeli, ebéd, vacsora hetekig. 
Szóval olvasás, dumcsi a haverokkal telefonon, konyháról kapok elemózsiát, 23 liternyi sörfióka kotyog, bugyog, nem lesz itt gond, a hírekből meg úgy megtanulok norvégul, hogy ihajj. Az megnyugtat, hogy kis közösség a mienk, át fogjuk vészelni. Mindenki vigyázzon magára, mossatok sokat kezet! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése